Daugelis didelių ir mažų įmonių internete turi savo tinklalapius. Beveik visos. Visos… Ne, ne visos… Tiesą sakant neaišku, ir nesvarbu. Svarbesnis klausmas yra „kam?“. Juk pasitaiko, kad kai kurios įmonės turi interneto svetaines pačios nežinodamos, kam. Nes gėda neturėti. Nes mes – kaip visi.

Kartais sveika pasikoreguoti savo supratimą apie tai, kokią patirtį sukuriame lankytojams. Kaip nusiteikę jie palieka svetainę – informuoti, patenkinti gauta informacija, o gal susierzinę?

Trumoai, štai keletas dalykų, kuo tikriausiai nesidomės lankytojai ir kas jiems neaktualu, arba net gali suerzinti:

  • Jūsų vizija ir misija
  • Darbuotojų ir švenčių nuotraukos
  • Veiklos ataskaitos
  • Pranešimai spaudai
  • Neautentiškos, stock nuotraukos
  • Tinklaraštis su kompanijos naujienomis
  • Prekės ir paslaugos be kainų
  • Laimingų klientų atsiliepimai (jergau, ar dar šiais laikais kas nors jais tiki?), išskyrus atvejus kai atsiliepimą parašo žinomas asmuo ar organizacija

Kas jūsų lankytojams gali būti įdomu ir patikti:

  • Adresas ir žemėlapis, kaip pas jus atvažiuoti
  • Kontaktiniai telefonai ir el. pašto adresai
  • Prekių ir paslaugų katalogas su kainomis, paieška ir patogia navigacija
  • Autentiškos nuotraukos
  • Kainininkas
  • Straipsnia su skaitytojui naudinga informacija
  • Bet kokia kita praktiškai naudinga medžiaga, nuolaidos, freebies
  • Funkcijų atžvilgiu – dalimybė reikiamą informaciją rasti ne daugiau kaip 1-2 paspaudimais

 

Dar verta pridurti, kad firmos tinklalapis turi būti aiškiai suplanuotos marketingo strategijos dalis ir atlikti konkrečias, pamatuojamas funkcijas. Šiais laikais pamatuoti galima beveik viską.

 

Taigi, sėkmes pasirenkant tai, kas funkcionalu ir praktiška!