Dabar daugelis verslų turi savo tinklalapius. Daugelis, bet ne visi, gerai žino „kam?“. Tai geras klausimas, nes tinklalapis gali ir padėti verslui ir jam pakenkti, arba bent jau būti nenaudingas. Kartais naudinga paanalizuoti, kokią patirtį sukuriame lankytojams. Kaip nusiteikę jie palieka svetainę – informuoti, patenkinti gauta informacija, o gal susierzinę?

Šį kartą išvengsime TLDR ir iškarto prie reikalo. Trumpai, štai keletas dalykų, kuo tikriausiai nesidomės lankytojai ir kas jiems neaktualu, arba gali suerzinti:

  • Jūsų vizija ir misija
  • Darbuotojų ir švenčių nuotraukos
  • Veiklos ataskaitos
  • Pranešimai spaudai
  • Neautentiškos, stock nuotraukos
  • Tinklaraštis su tik pačiai kompanijai aktualiomis kompanijos naujienomis
  • Prekės ir paslaugos be kainų
  • Laimingų klientų atsiliepimai (jergau, ar dar šiais laikais kas nors jais tiki?), išskyrus atvejus kai autentišką atsiliepimą parašo žinomas asmuo ar organizacija

Tai, kas jūsų lankytojams gali būti svarbu:

  • Adresas ir žemėlapis, ir/arba instrukcijos, kaip pas jus atvažiuoti
  • Kontaktiniai telefonai ir el. pašto adresai
  • Prekių ir paslaugų katalogas su kainomis
  • Paieška ir patogia navigacija
  • Autentiškos nuotraukos
  • Straipsniai su skaitytojui naudinga informacija
  • Bet kokia kita praktiškai naudinga medžiaga
  • Funkcijų atžvilgiu – galimybė reikiamą informaciją rasti ne daugiau kaip 1-2 paspaudimais

Dar verta pridurti, kad firmos tinklalapis turi būti aiškiai suplanuotos marketingo strategijos dalis ir atlikti konkrečias, pamatuojamas funkcijas. Šiais laikais pamatuoti galima beveik viską.

Taigi, sėkmes pasirenkant tai, kas funkcionalu ir praktiška!